اجرای پویش جشن خانگی غدیر 

اجرای پویش جشن خانگی غدیر 

تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
محبوبه جبالبارزی گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا تصمیم گرفتیم جشن عید غدیر را در قالب پویش جشن خانگی در فضای مجازی برگزار کنیم.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا تصمیم گرفتیم جشن عید غدیر را در قالب پویش جشن خانگی در فضای مجازی برگزار کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام عنبرآباد در تشریح نحوه برگزاری این پویش، بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این پویش باید منازل خود را متناسب با عید غدیر تزئین کرده و با حضور اعضای خانواده جشن عید غدیر را برگزار کنند و سپس تصاویر از تزئین منازل و جشن های خانگی خود را به گروه مجازی کانون در واتس آپ ارسال کنند.

وی افزود: پس از بررسی تصاویر دریافتی، به افرادی که به بهترین شکل منازل خود را تزئین کرده و جشن برگزار کرده اند جوایزی اهدا می شود.

جبالبارزی عنوان کرد: یکی دیگر از فرهنگی کانون در راستای تبلیغ غدیر، برگزاری مسابقه پیامکی غدیر  است و به همین منظور علاقمندان می بایست برداشت های خود را از واقعه غدیر برای ما پیامک کنند و ما نیز به ۳ اثر برتر جوایزی اهدا می کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام عنبرآباد ابراز کرد: از دیگر برنامه های کانون همکاری با ستاد بزرگداشت غدیر شهرستان عنبرآباد است و در همین راستا قرار است علاوه بر آذین بندی محله و مسجد، در آذین بندی سطح این شهر کمک کنیم.

وی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهیدان دستمرد و میدانی از شهدای غدیر که در سانحه هواپیمایی به شهادت رسیده اند، از سایر برنامه های دهه امامت و ولایت است.

جبالبارزی اضافه کرد: علاوه بر این از عید قربان شروع به تولید محتوا با موضوع غدیر کرده که در فضای مجازی منتشر می شود تا گامی هر چند کوچک در راستای تبلیغ غدیر  برداشته باشیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام عنبرآباد بیان کرد: همان طور که می دانید در روایات بر اطعام نیازمندان در روز عید غدیر تاکید فراوانی شده است و از سوی دیگر با توجه به این که معیشت بسیاری از مردم به دلیل شیوع کرونا دچار مشکل شده بنابراین تصمیم داریم، به نیازمندان کمک کنیم.

وی در خاتمه عنوان کرد: به همین منظور در حال جلب کمک های مومنانه مردم و خیرین هستیم تا بتوانیم بسته های معیشتی تهیه کرده و در روز عید بسته های غذایی را در بین ۴۰۰ خانوار نیازمند سطح شهرستان توزیع کنیم.

پایان پیام/ 586